Wednesday, January 20, 2016

cerita terakhir aku dan dia. tamat cinta yang menyakitkan

hurm... akhir abis juga cerita ini.... kerana kau x engat aku langsung kko hanya pkkan kerja ko... ko pentingkan kerja dari orang yang sayang ko.... kini hati aku telah luka sebesar besar hati tu.. susah nak cantum balik patutnya org kalau da tau salah kena la selalu teman org tu n ubat hati dia..ni x ko hanya buat endah x endah ko engat aku xde hati... ape benda tah pemikiran... lama aku pk nak tinggalkan ko sampai aku xtau nak buat apa dengan ko.. makin di nasihat makin buat bodoh jer.. xde ffungsi lansung.. ini la mulut masin kawan-kawan suh tinggalkan kau sebab aku dah telampau banyak sangat bersabar sehingga ade yang gune cara merajuk sebab aku xnak dengar ckp dwg.. hanya semata-mata xnak aku sakit lagi hati ni kerana ko yang x nak menghargai aku.. kau hanya pandai menghargai barang-barang tapi manusia kau engat aku ni patung.... kan da putus.. bukan sebab balas dendam tapi sebab aku x sanggup asyik mcm bercinta tepuk sebelah tangan 2 tahun ko x bagi aku jumpa ko tah ape sebab tah... ko hanya tau nak tdo...letih.... ape benda tah... so it end... nasihat aku pikir2 la hati orang yang ko sayang jgn ko sebuk jaga hati kawan sebab kawan kau tu bukan semua elok ade je yang merosakkan kau... ade yang berkesempatan kat kau... skunk ko da tinggal seorang pandai2 la pikir aku x lagi pandang kau... jgn ingat aku x pikir panjang untuk putuskan kau aku pikir panjang glew sampai aku pon da xde hati dah.. hati aku roosak sebab bercinta dengan kau... hati aku macam batu... batu yang sakit sehingga membeku kau tahu x.. sudah la cakap banyak pon susah.... ini je la aku cakap...

No comments:

Post a Comment