Monday, December 27, 2010

3 taHun lepas 7 Kawan-Kawan ku yg kuriNdui sudah BerubaH!!

1:nur amiera farhana 
2:nur aqilah 
3:haifa fatin 
4:aslinda(*~*)  
5:afiqah
6:anis
7:emir


hahahhhah dwg ni las kenangan lame aku... aku rindu betul n dwg ... tapi swg jer x rindu tapi bakal la aku rindu kan... yg pertama sekali uw...hheeheh....... law korunk nak tahu kan si amiera farhana tuh kan dulu aku pggl dia merah sbb ader satu ari muka dia merah gler tah maybe malu kot kan,, kan..... hehhehe sampai skunk ader jugak pggl merah2..... heheheh.....dulu mase kapel n kita x sampai seminggu pon dia ader minat org len sampai aty dia kan.. n baru2 ni dapat tahu dia ader masalah la apa lah mcm2??  hurm tpi.... skunk hem em la .... dia maken bahagia... heheheh atas perjagaan saper la tuh kan....sampai dah gila kan seseorg lak uw....


si aqilah pulak.... dulu dia tuh suka sgt nak lawan ckp tapi dia selalu mengalah n kita... las2 sekali kena la jugak qola... koala pon ader.... ehhehh pipi dia tembam.... muka putih2 jer... dia la org pertama yg x malu antara kawan2 min x kapel n kita... hehheh..... rahsia taw.. jgn gtaw org yer.... hahhah law thu abes kena.... skunk sore tetap same... badan x tau la samer ker tak hahahahh


si haifa pulak dulu jadi idaman hati... tah dah 7 kali min x kapel... x nak jugak ... kawan2 la ckp aku n si eyfa ni secocok... 7 kali uw... bukan senang... las2 dia sakit an aty kita ngan kapel n bapak maner tah... hahah bapak tewus x der budak2 dah... heheheh.... pas uw skunk dia kawan n anis tah x der insuran nya mulut kawan yg tewuk jugak dia piliy kan..daripada eyfa uw kawan yg sabar...tabah... dah bertukar tah len jer... mcm x kenal dah....


si aslinda lak... dia la mula2 form 1 kita suka kat dia.. hahhah.... tapi malu betul nak tegur dia..muka dia manis sgt... heehheh..... tapi nak wat cam ner..?? seb bek maseh rapat agi... dia n kita dah janji nak kawan selamanya.... heheh.... arap2 la t law kawen dapat ciri2 cam dia... hehheheh hahahhah berangan lebiy sampai kuar jerawat lak... hahahha tpi dia still agi kontak2 x macm kawan2 len....


si afiqah pulak... dia uw an mulut membebel jer.... sampai kita sajer2 panggil dia mak emir hahaha.. padahal x same pon...dah tuh jer idea kuar kat kepala..hehhehe..... tima jer... la pas uw masuk form 3 dia g geng n saper tah n gedix2 uw... tegur kita org pun jarang dah.....


si anis ni lak...dulu ok la gak form 1 jer.... masuk form 2 dga2 lak dia rampas pakwe kawan dia la.. mcm uw la macm nii la.... arap2 popuan cam dia uw terima balasan dia t... bia dia thu.... tah skunk x der dara la uw... maner la thu kan.... xper2 x suka ckp sal dia....


si emir ni lak... hahah dulu form 1 aku seorang pemalu... tapi bile dah kenal n emir aku jadi rapat n dia... aku maken sekepala n dia.... sonok setaun tuh.... bes gler..... sonok jer tiap2 ari buat lawak.... yg kena dwg atas2 ni lah an.... ahhahah


dan terakhir aku harap la korunk sumer kawan2 aku yg terbek ni bace la nii.... untuk aku gtaw pada korunk aku rindu korunk taw..... rindu nak bersama korunk cam dulu tapi dulu tuh x kan ader dah...korunk skunk kan maken matang n maken berubah sampai x engat kawan yg menolong dwg dulu... hehheh.... sape lagi kita la an.... hahahh.... saper2 yg dari name2 uw tlg2 la bagi kawan2 kita bace.. heehheh.... nak jer thu sal dwg n nak gak jumpa dwg... lame x jumpa dah... hhehehehh susah tol nak jumpa kan... apsal pon x da tau..... bz kot masing2.... hehheh.... semoga korunk bahagia.... bace la yer.... sonok kawan n korunk2 nii.....



No comments:

Post a Comment