Tuesday, December 28, 2010

kuarga huru hara dah....

hurmmmm naper la skunk kuarga x sonok cam dulu.... aku jer kena marah la...kena uw la.... tewuk nya la.... naper2....?? ee... arap2 arr aku nak lari dari duk umah jer... duk la maner2 kan.. asal aku boleh tenang..... hurmm... payah nya la... idup cam nii x sonok taw.. sakit aty..frust... bace buku pun pening2.. denyut...denyut pale aku...... saket nya hati aku.... sumer serba x kena... tuh marah.. sini marah... sane marah... eee..... apa la nasib aku nii... susah tol la.... kan bagus aku boleh elok kan keadaan ni sumer.. tggu la t aku dah keje... aku akan kurang kan beban mak ayah aku... biar aku jer tangggung dwg... x la menyusah kan agi... mcm abg aku uw... hurmm.... mak aku nek saket ati n dia.... mak aku terckp lak... dia uw munk nak jadi anak derhaka tol arr... aku ingat g..... hurmm.... susah tol la... aku arap sgt... idup aku ni chage to new life.... benci idup cam nii...  x sonok betul... x bes sgt... x der senyuman pon.. ader pon pura-pura... hurmm... nanti la aku sambunk frust la... hah sambunk balik hurm esok 30.12 ayah aku g anta surat benti cam ner la nanti idup aku..?? mesti lagi susah... aku x harap kecian dari saper2 pon.. aku x nak min x paper pon aku akan min x dari allah...hurm.... aku harap t boleh tlg kuarga... aku nak jadi berguna untuk dwg... amin... hurmmm... asal lah mcm ni kan idup kita org... x abes.. abes satu...satu masalah datang...datang dari saper2 jer dari kuarga niii... hurm.... x per never say give up okay... yeah... kena gak berjuang.....haziq boleh..... dwg korban duit untuk aku..aku korban jiwa dan raga untuk dwg...aku akan belajar bersungguh-sungguh GLER..GLER nya!!! arhhhh azam aku..... siap ko spm....aku nak lulus segala subjek.....siap kooo.... x der alasan.. x der give up...aku boleh!!! yeah.... malaysia pon boleh aku pon.... x der yg mustahil .... betul x ?? yer ni la aku skunk aku dah paham.... aku dah tahu.... aku dah thu apa aku nak skunk... tibe masa nya kita matang untuk belajar care terbek untuk diri aku aku niii hehehhh.....aku arap la spm ni la buat mak ayah aku nanges2..tapi kokurikulum aku tewuk.... mcm maner nii... hurmm.....payah tol la nak masuk kolej...ader jer benda dia nak....hurmm x per2... aku cube la t.. spm dulu concentrate k la.. t sambung k kot.....ehhehehh panjag nii..

No comments:

Post a Comment