Saturday, December 25, 2010

kehidupan sekarang aku......

hurmmmm..... dulu hidup ku seronok jer....law duk asrama time balik best jer....x sabar..... sekarang tgk la.... sejak ayah kena dengki n p berubat...dga nasihat dari org ubat uw name tok mat sampai sekarang ayah tahu nak marah jer..... mak dah fed up dah ayah tiap kali balik keje setiap minggu dia mesti muncung..... patut nya org yg selalu solat alim.... apa sumer x pemarah...  ni x dia pemarah GLER!!! hurmmm..... susah la gak dapat idup mcm ni... stress gler2......  kan bes idup aku cam dulu n kawan2 seronok jer tiap2 ari aku cipta kan :) senyuman...... sekarang tgk la..... aku sudah mcm nii :[ muram jer..... x sonok betul..... naseb baek ader seorang insan uw kan2.... tpi kadang2 x seronok jugak.... dia thu oo....ntah la,.... pape la.... mcm2 la borink betul x abes kita jer popek2..... sgt2 x bes.... kan sonok x der makwe... hurm nak tgglkan dia susah taw... dia tga syg kita sgt2 huhuh....nek suke pon ader la jugak hehheh......:) tapi x suka betul dia ader abg angkat yg apa benda bodo kat dia... otak GLER mmcm kena shock.... tewus gler.. apa tah dia pikir pon x tau....susah nak ckp.... aku arap idup dia x mcm ni dah.... biar dia heppy... seronok jer... aku pun susah x semua org x der yg x susah... cume kite jer rase kita ni susah dari org len... cube tgk bersamamu kan..kan.... baru thu susah senang idup kita nii.... so x perlu la kita mengutuk diri kita... x der gune..... lagi pon kita diberi akal untuk mengubah sesuatu tuh kan..... kite kena pandai idup.... baru betoi.... heheh law la dapat epy2 jer..bes jer.. tapi t x engat allah susah jugak an....hehhehhe apa tah merepek ni x thu sbnar nya nak ckp apa?? heheh idup aku munk susah tertekan sgt t duk at asrama arap2 boleh la aku stay sampai spm doakan aku lulus yer.... hehhehhe selalu la :) :) :) hihihih x nak ni  :( law nak buang uw tgk la upin dan ipin hehehheh 

No comments:

Post a Comment