Sunday, December 26, 2010

kehidupan di asrama nanti.... pengalaman taun nii...

huhhu panjang ni nak citer sal pengalaman taun ni kat asrama.... dulu mula2 nak masuk uw.... sbnar nya dgn niat nak dari swg wanita yg bernama eyfa... kita dah min x kapel dah 7 kali dah dia tetap x nak.... mcm ner tah lagi nak wat... sbb uw lari biar lantak dwg semase nak g uw tapi lame2 sampai dah terima nak masuk sekola teknik uw... dah siap2 beli barang sumer apa dah... sampai uw.. tgk asrama dah mcm x nak pulak masuk asrama mcm pilihan yg salah taw... sekarang.... tgk la dah seksa diri dah masuk asrama x bebas langsung asyik mcm kena kurung lam dunia lelaki... haaa..... stres tiap2 mlm nak tdo cukup payah.. sbb nati esok bagun tanpa loceng ... bagun2 dah kul 6.48 la mcm uw la... tewus lari g lari masuk bilik mandi.... pastu tga2 siap lampu padam.. huh x suka tol... seksa... susah nya la duk asrama.. x bes... tapi ni la pengalaman susah saya... payah tol duk asrama dgn senior bajet gengster uw.. bengang2 jer... nak jer pukul tapi x ley dah ader peraturan gaduh jer tewus buang..... hahaahh tkt.... mak dah pesan jgn gaduh2 bertahan 2 taun tapi dah mcm 3 taun kat situ..padahal baru 1 taun dok situ... taun depan x nak alik umah.. susah nak belajar.... astik pikir nak alik jer.. belajar x pon pikir....dah cube dah pikir2 belajar betol2 .. tapi x dapat jugak.... tpi nek la kit dari yg lame sume g.............. jer...... x bagus betul munk x puas ati...tgk kawan sblh makin lame makin pandai... hahahah aku ni bodoh jer memanjang..... arap2 taun depan aku niiii dapat puas ati n aku nya result...tlg la... aku nak tlg kuarga aku,..... aku kena korban kan diri... aku nak dok asrama jer.... nak belajar,.... nak belajar sampai markah bagus2.... dapan penghargaan agi... hehheheh... arap sgt.... tlg la yaa allah tlg tunaikan permintaan aku nii... huhuh...... risau nya dah skunk.... asal la belajar x tewus pandai... kan bes.. ni belajar dari bawah kan kena belajar sampai pandai2.... baru betul... tapi nak tgk bbuku mun nyirap... x suka.. tapi ader org nasihat law bace elok2 t masuk kepala... hahhahah betul2 bes pulak bace cam uw... tenang jer masuk ... hepy2 lak uw.... sonok jer.... hepi betol ader dia... muka dia comelll..... law time uw makan kat kfc dia makan kita tgk.. hahhahah comel.... nak jer cubit pipi dia situ t org tgk lak...hahahha maluw2.... heheheh tapi walau duit berlambung 30 henget... tpi sonok pulak.. hahhahah termasuk bahagian len lak.. ptt nya pasal asrama jer hahah... tengat at dia la nii.... korunk thu x tiap mlm2 kat asrama uw nak tdo... susah.... payah.. korunk x suka nya nak tdo.. huhuh pas uw mcm uw la tiap2 ari.... pastu las day skola ader peperangan .... hurmm per tah dwg pikir...  tahu nak gaduh jer.... apa la otak dwg biul sebelah la uw kan2.... hahahahh aku punya la geram n form 5.. bajet lak kan bagus kena denda dok kat perhimpunan sampai kul 4.... padan muka dwg...... otak x der... gler2..... haahaha bodoh betoi x der otak nya form 5.... tapi skunk aku lak form 5.. x nak la rosak kan budak2 buat bek.... jer.... hahahahh....cukup la sampai sini... hehehe.......muah.. muahsxx....

No comments:

Post a Comment